Wednesday 12 October 2016

Xiaomi Mi Note Stock ROM Firmware Flash File


Xiaomi Smartphone is one of the popular brand now a days globally and regionally. here we as a “Team Androiders” share latest Stock ROM files for Xiaomi device to upgrade in well manner. In this post we share Xiaomi Mi Note Stock ROM flash file. You have to download a zip file from link given below upgrade your Xiaomi smartphone.


Download Xiaomi Mi Note Stock ROM Flash File:

Xiaomi Mi Note (Global)
Stable ROM :
Author : MIUI Official Team
Version: V7.0.6.0.KXEMICI (MIUI7)
Size: 711M
Download Full ROM
Developer ROM :
Author : MIUI Official Team
Version: 5.12.1 (MIUI7)
Size: 683M
Download Full ROM
Xiaomi Mi Note (China)
Stable ROM :
Author : MIUI Official Team
Version: V7.0.6.0.KXECNCI (MIUI7)
Size: 499M
Download Full ROM
Developer ROM :
Author : MIUI Official Team
Version: 5.12.4 (MIUI7)
Size: 480M
Download Full ROM

0 comments:

Post a Comment